All for Joomla All for Webmasters
Logo WIN PMO branding

WIN PMO: Sterke niche strategie en succesvolle employer branding & retainment

Voor WIN PMO, detacheringsbureau, gaf Harriët Noltes (founder New Business Movement) als mede oprichter/eigenaar en directeur van WIN PMO destijds, jarenlang invulling en leiding aan een sterke niche strategie op het gebied van PMO (een specialistisch vakgebied binnen project management). De keuze om te gaan voor een sterke specialisatie geeft voor WIN PMO een belangrijk concurrentie voordeel ten opzichte van veel grote generieke detacheerders, project management bureaus dan wel consultancy’s. Zowel als dienstverlener richting de klanten als als werkgever binnen de arbeidsmarkt.

Focus op het online en offline uitdragen van kennis op PMO gebied.

De strategische focus van de WIN PMO propositie ligt daarom op het (online en offline) uitdragen van kennis op PMO gebied en het onderschrijven en strijden voor erkenning van PMO als vakgebied. Het voorop lopen in de kennisontwikkeling maakte van WIN PMO een kennis autoriteit en dé PMO specialist. Een van de belangrijkste redenen die WIN PMO preferred supplier maakt in de ogen van de klant.

De grootste kracht van succesvolle detacheerders?
Een loyaal team van goede mensen.

De grote kracht achter succesvol detacheren is een loyaal team van goede mensen. De erkenning van het vak en het vinden van een team van gelijkgestemden heeft een sterke aantrekkingskracht op professionals in de arbeidsmarkt. Dit kan strategisch uitgenut worden in de arbeidsmarkt communicatie. Het HR beleid dient daarbij gericht te zijn op persoonlijke groei en ontwikkeling en vooral geluk en plezier in het werk. Zorg ervoor dat dit geen loze kreten zijn maar dat dit werkelijk ingebed is in het DNA van de organisatie en integraal in het HR beleid. Zo kan je de juiste mensen aan je binden en daarmee ook de klant onderscheidend bedienen!

Voor detacheerders.
Wij helpen graag invulling en uiting geven aan een duurzaam succesvol
service èn werkgevers concept.

Meer weten?